کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316467 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اندروید بازار گوشی‌های هوشمند اروپا را قبضه کرد

سیستم عامل اندروید

براساس گزارش جدید منتشر شده از سوی شرکت تحقیقاتی Kantar Worldpanel، اندروید در پنج بازار برتر اروپایی محبوب‌ ترین سیستم‌عامل موبایلی محسوب می‌شود و این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، بیش از ۷۰ درصد این بازارها در دستان اندروید است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، بریتانیا، آلمان، فرانسه،‌ ایتالیا و اسپانیا تنها کشورهایی نبودند که سیستم‌عامل اندروید در آن محبوبیت فراوان داشت و در دیگر کشورهای اروپایی هم سیستم‌عامل موبایلی گوگل به همین صورت موفق بود.

در کشورهای اسپانیا و آلمان سیستم‌عامل اندروید بیش از دیگر کشورهای اروپایی محبوبیت کسب کرد. این طور که آمارها نشان می‌دهد ۹۲.۵ درصد از تمام گوشی‌های هوشمندی موجود در کشور اسپانیا مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید فعالیت می‌کنند که این رقم برای کشور آلمان ۷۶.۷ درصد گزارش شده است.

لازم به ذکر است که سهم سیستم‌عامل iOS از این دو کشور اروپایی به ترتیب ۴.۲ و ۱۵.۰ درصد بوده است. سیستم‌عامل ویندوز فون مایکروسافت هم در اروپا سهم کمی از بازار را از آن خود کرده است. این سیستم‌عامل در منطقه اروپا ۲.۵ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند از آن خود کرد که البته در کشور ایتالیا سهم آن از بازار گوشی‌های هوشمند به ۹.۷ درصد رسید.

همون طور که از قبل هم پیش‌ بینی می‌شد، سامسونگ بزرگترین عامل در بازار گوشی‌های هوشمند اروپا محسوب می‌شود و تقریبا نیمی از بازار پنج کشور یاد شده در دستان سامسونگ است.

در کشور چین که بزرگترین بازار تلفن‌همراه در جهان محسوب می‌شود، سیستم‌عامل همراه گوگل ۷۰ درصد این بازار را در دست گرفته است، سیستم‌عامل iOS اپل ۲۳ درصد این بازار را تصاحب کرده است و دو سیستم‌عامل ویندوز فون و سیمبین هم به‌ترتیب ۲.۹ و ۱.۳ درصد بازار گوشی‌های هوشمند چین را در اختیار دارند.

باید توجه داشت که بلک‌ بری در این بازار بسیار بد عمل کرده است و هم‌اکنون تنها ۰.۲ درصد از بازار یاد شده به بلک‌ بری اختصاص دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16131 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/05/14 تعداد مشاهده: 2072
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1392/05/14 11:11
آندروید یعنی فقط سامسونگ